21 Ocak 2013 Pazartesi

Vintage Söz Mendillerimiz

Merhabalar, herkese muhteşem bir hafta diliyorum :) Geçen haftanın tamamlanmış ama ancak yayınlanabilecek bazı çalışmalarında sıra.

Öncelikle sevgili Duygu için hazırladığımız Vintage Söz Mendilleri... Kombin kutusu içinde mendillerimiz. Çok dar zamana sığdırmak zorunda kaldık ama başardık. Bazı insanlar vardır. Güzel insanlar. İşleri su gibi akar. Siz dahi inanamazsınız. Hiç aksilik, terslik yaşanmaz üstüne inanılmaz bir hızla olur her şey... O işler çok keyiflidir işte. Bu öyle bir işti.







4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar pelin hanım ben denizliden Burcu .söz mendillerim ve kadife kutu gerçekten çok güzeldi..arkadaşlarım gören herkes çok begendi.tekrardan ellerinize sağlık demek istedim..AYdın dan geçersem mağazanıza da mutlaka ugramak yaptığınız şeyleri yakından görmek istiyorum :)

Pelin Yazıcı dedi ki...

Merhabalar Burcu,

Ben de seni bugün arayacaktım. Beğenmiş olmana çok sevindim hayatım. Ne zaman istersen bekliyorum. Seni ağırlamayı çok isterim. Nişanlına da çok selamlar.

Unknown dedi ki...

Merhaba Pelin hanım, ben almadan Aylin. Vintage söz mendilleriniz çok güzel olmuş, bayıldım. Siyah kadife damat söz bohçanız da harika. Acaba Almanya'ya da sipariş yapiyormusunuz?Ve ne kadar sürer acaba?Mümkünse sipariş vermek istiyordum bu ürünleri:).siyah boçanın fiyatı 210 TL diye okudum. 70 adet söz mendillerin fıyatı kaça olur? Iyi günler.

Adsız dedi ki...

Merhaba Pelin hanım, ben Almanya'dan Aylin. Vintage söz mendilleriniz çok güzel olmuş. Siyah kadife söz bohçanız da harıka. Acaba Almanya'ya da sipariş yapiyormusunuz ? ve ne kadar sürer? Mümkünse sipariş vermek istiyordum bu ürünlerinizi:-) siyah bohçanın fiyatı 210 TL diye okumuştum. 70-80 adet söz mendillerin fiyatı ne kadar olur acaba?İyi günler.